DZP/07TP/2022 - informacja o przeznaczonej kwocie
DZP/07 TP/2022
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na: Budowę Pracowni Tomografii Komputerowej w ramach rozbudowy budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. NR. DZP/07 TP/2022
Zamawiający Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 20.06.22, 09:20
DZP/07 TP/2022 - ogłoszenie - Budowa Pracowni Tomografii Komputerowej w ramach rozbudowy budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza postępowanie w trybie podstawowym pt.:
Budowa Pracowni Tomografii Komputerowej w ramach rozbudowy budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. NR. DZP/07 TP/2022
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 27.05.2022r., pod numerem 2022/BZP 00182898/01
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 26 400 zł
• Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej oferty
• Termin realizacji zamówienia: 31.08.2023r. Przekazanie placu budowy nastąpi do 3 dni od otrzymania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.
I. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Pracowni Tomografii Komputerowej w ramach rozbudowy budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. NR. DZP/07 TP/2022
Przewiduje się budowę obiektu o przybliżonych wymiarach ok. 10,9 m x 9,7 m, częściowo zagłębionego pod poziomem otaczającego terenu i częściowo zlokalizowanego powyżej terenu o wysokości ok. 2,6 m.
Część rozbudowy budynku głównego zlokalizowana będzie od strony północnej budynku w strefie pomiędzy Sterylizatornią, pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi oraz szybem windy.
Zamówienie obejmuje:
a) Opracowanie projektu koncepcyjnego,
b) Opracowanie projektu budowlanego Pracowni Tomografii Komputerowej zawierającego projekt zagospodarowania działki i projekt architektoniczno-budowlany,
c) Opracowanie projektu technicznego,
d) Uzyskanie akceptacji projektów przez Zamawiającego,
e) Dodatkowo uzyskanie akceptacji projektu budowlanego przez rzeczoznawców i organów, których wymaga prawo,
f) Uzyskanie ewentualnych opinii, ekspertyz, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami prawa w zakresie rozbudowy oraz częściowej przebudowy budynku głównego Szpitala w ramach zadania budowa Pracowni Tomografii Komputerowej,
g) Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę do Wydziału Budownictwa UM w Zabrzu wraz z uzyskaniem Decyzji o pozwoleniu na budowę,
h) Opracowanie projektu ochrony radiologicznej (projekt osłon stałych) wraz z uzgodnieniem z Państwowym Inspektorem Sanitarnym
i) Ustanowienie kierownika budowy, a w przypadku konieczności również kierowników robót w danej specjalności,
j) Sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów
k) Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych
l) Dokonanie niezbędnych specjalistycznych pomiarów, pozwalających na uruchomienie i stworzenie warunków dla prawidłowej pracy Pracowni Tomografii Komputerowej,
m) Uzyskanie dokumentów odbiorowych,
n) Wykonanie obiektu „pod klucz” budynku Pracowni Tomografii Komputerowej wraz z obsługą formalno-prawną w imieniu Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
II. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 Roboty budowlane
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 Tynkowanie
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie
45331210-1 Instalowanie wentylacji
III. Warunki wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) Zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji 60 miesięcy (maksymalnie 96 miesięcy) – wartość punktowana zgodnie z SWZ rozdział XXVIII,
2) Zaoferowanie terminu płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
3) Zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
4) Zamawiający wymaga, aby wykonanie prac fizycznych (o charakterze budowlanym) związanych z wykonaniem prac (czynności) porządkowych, malarskich, gipsiarskich, przy wznoszeniu ścian w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę (art. 95 ust. 1 Ustawy)
5) Posiadanie ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy w wysokości nie niższej niż wartość realizowanego zamówienia tj. wartość umowy. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
Ogłoszenie o sprostowaniu do pobrania TUTAJ
SWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 27.05.22, 14:06
DZP/05 TP/2021 - zmiana projektu umowy- BUDOWA BUDYNKU WARSZTATU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
DZP/05 TP/2021
INFORMACJA O ZMIANIE Załącznika nr 4 –projektu umowy
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na Realizację projektu pn. „Budowa budynku warsztatu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” Sygn. DZP/05TP/2021
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00151848/01 z dnia 17.08.2021r.
Ogłoszenie o zmianie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00185543/21 z dnia 20.09.2021r.
Ogłoszenie o zmianie nr 2 opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00197981/01 z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o zmianie nr 3 opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00198061/01 z dnia 2021-09-30
Zamawiający informuje o zmianie załącznika nr 4 – projektu umowy w zakresie paragrafu 7 i 8 z uwagi na podział przedmiotu umowy na etapy prac, a tym samym warunków płatności za wykonanie prac danego etapu.
Zamawiający informuje, że wprowadzone zmiany nie mają wpływu na termin składania i otwarcia ofert tj. 22.10.2021r.
Zmiany zostały wprowadzone kolorem czerwonym.
SWZ ze zmienionym załącznikiem nr 4 do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 05.10.21, 13:08
DZP/05 TP/2021 - zmiana ogłoszenia BUDOWA BUDYNKU WARSZTATU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
INFORMACJA O ZMIANIE Ogłoszenia i SWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na Realizację projektu pn. „Budowa budynku warsztatu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” Sygn. DZP/05TP/2021
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00151848/01 z dnia 17.08.2021r.
Ogłoszenie o zmianie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00185543/21 z dnia 20.09.2021r.
Ogłoszenie o zmianie nr 2 opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00197981/01 z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o zmianie nr 3 opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00198061/01 z dnia 2021-09-30
Zamawiający informuje o zmianie terminu składania i otwarcia ofert
1. Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia w zakresie Sekcji VIII – PROCEDURA
8.1) Termin składania ofert
• Jest: 15.10.2021 godz. 10:00
• Powinno być: 22.10.2021 godz. 10:00
8.3.) Termin otwarcia ofert:
• Jest: 15.10.2021 godz. 10:30
• Powinno być: 22.10.2021 godz. 10:30
2. Zmiany dokonane w Ogłoszeniu ulegają zmianie także w zapisach SWZ
Ogłoszenie o zmianie do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 30.09.21, 14:24
DZP/05 TP/2021 - zmiana ogłoszenia BUDOWA BUDYNKU WARSZTATU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
DZP/05 TP/2021
INFORMACJA O ZMIANIE Ogłoszenia i SWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na Realizację projektu pn. „Budowa budynku warsztatu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” Sygn. DZP/05TP/2021
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00151848/01 z dnia 17.08.2021r
Ogłoszenie o zmianie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00185543/21 z dnia 20.09.2021r
Zamawiający informuje o zmianie terminu składani i otwarcia ofert
1. Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia w zakresie Sekcji VIII – PROCEDURA
8.1) Termin składania ofert
• Jest: 24.09.2021 godz. 10:00
• Powinno być: 22.10.2021 godz. 10:00
8.3.) Termin otwarcia ofert:
• Jest: 24.09.2021 godz. 10:30
• Powinno być: 22.10.2021 godz. 10:30
2. Zmiany dokonane w Ogłoszeniu ulegają zmianie także w zapisach SWZ:
SWZ rozdz. XXII pkt 4 – Termin wnoszenia wadium
• Jest: 24.09.2021 godz. 10:00
• Powinno być: 22.10.2021 godz. 10:00
SWZ rozdz. XXIII pkt 1 – zmiana dot. terminu składania ofert
• Jest: 24.09.2021 godz. 10:00
• Powinno być: 22.10.2021 godz. 10:00
SWZ rozdz. XXV pkt 1 – zmiana dot. terminu otwarcia ofert
• Jest: 24.09.2021 godz. 10:30
• Powinno być: 22.10.2021 godz. 10:30
SWZ rozdz. XXIV – zmiana dot. terminu związania z ofertą
• Jest: do dnia 23.10.2021r
• Powinno być: do dnia 20.11.2021r
Zmieniony SWZ wraz z załacznikami do pobrania TUTAJ
Ogłoszenie o zmianie do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 20.09.21, 12:58