DZP/05 TP/2021
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na Realizację projektu pn. „Budowa budynku warsztatu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” Sygn. DZP/05TP/2021
Informacja o kwocie przeznaczonej do sfinansowanie zamówienia do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 22.10.21, 10:00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza postępowanie w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy PZP pt:
„BUDOWA BUDYNKU WARSZTATU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W ZABRZU SP. Z O.O.”
NR. DZP/05 TP/2021
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00151848/01 z dnia 17.08.2021r
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000zł
• Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie
• Termin wykonania zamówienia/umowy: do 17 miesięcy od daty podpisania umowy. Przekazanie placu budowy nastąpi do 3 dni roboczych po podpisaniu umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pn. „Budowa budynku warsztatu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” Sygn. DZP/05TP/2021
Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania:
1) Złożenie do Urzędu Miejskiego w Zabrzu (Wydział Budownictwa) wniosku o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanej inwestycji pn. „Budowa budynku warsztatu w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.”.
2) Złożenie do Urzędu Miejskiego w Zabrzu (Biuro Planowania Przestrzennego, Zespół Miejskiego Konserwatora Zabytków) wniosku w sprawie wydania zaleceń konserwatorskich dla planowanej inwestycji pn. „Budowa budynku warsztatu w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.” (o ile zachodzić będzie taka konieczność).
3) Prace przedprojektowe, projektowe wraz z obsługą formalno-prawną w imieniu inwestora oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w/w inwestycji.
4) Wykonanie obiektu „pod klucz” budynku warsztatu wraz z obsługą formalno-prawną w imieniu Inwestora oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
5) Podjęcie wszelkich niezbędnych czynności w imieniu Inwestora nie ujętych w pkt.1-4, a ewentualnie koniecznych do przeprowadzenia pełnej realizacji inwestycji „pod klucz” pn. „Budowa budynku warsztatu w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.”
Warunkiem podpisania przez Inwestora protokołu końcowego jest wykonanie całej inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uzyskaniem prawomocnej zgody na użytkowanie obiektu budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wytyczne projektowe stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
3. Wymagania Zamawiającego
1) Wykonawca wykona obiekt warsztatu Szpitala, w tym: wykona niezbędną dokumentację projektową, uzyska akceptację Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań, uzyska wszystkie
uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym pozwolenie na budowę i użytkowanie obiektu),
2) Niezbędna dokumentacja projektowa powinna zawierać branże:
a) architektoniczną,
b) konstrukcyjną,
c) instalacyjną w zakresie:
• instalacji wodnej,
• instalacji kanalizacji sanitarnej,
• instalacja kanalizacji deszczowej,
• instalacji centralnego ogrzewania,
• instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
• instalacji elektrycznych,
• instalacji elektrycznych niskoprądowych,
• instalacji hydrantowej (o ile zajdzie taka konieczność)
3) Dokumentacja projektowa musi być sporządzona przez osoby (projektantów) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia budowlane do projektowania oraz należące do odpowiednich Izb Samorządu Zawodowego.
4) Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w oparciu o wytyczne projektowe będące załącznikiem nr 3 do SWZ.
5) Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia. Zamawiający informuje, iż umożliwi dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców którą ustala się na dzień 08.09.2021 r. na godz. 12:00
6) Zakres prac projektowych i budowlanych do wykonania, będących jednocześnie wytycznymi projektowymi Zamawiający ujął w załączniku nr 3 do SWZ.
7) Wykonawca po sporządzaniu dokumentacji projektowej przedstawi ją do akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
8) Zamawiający zatwierdzi lub wniesie uwagi do dokumentacji projektowej w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia jej przez Wykonawcę.
9) Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy
10) Zabudowane materiały winny spełniać wymagania odpowiednich norm, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, a także atestów higienicznych jeśli produkt tego wymaga. Każdorazowa zmiana materiałów wymaga zgody inspektora nadzoru.
11) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru.
12) Wykonawca zapewni kierownika budowy posiadającego doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata),
13) Wykonawca uwzględnia również wszelkie postanowienia umowy oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia.
14) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa dot. gospodarowania odpadami, które musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 20121r. poz.779 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020r. po. 1219 z późn. zm.), ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 1579) i zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Nr XX/357/20 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 maja 2020 r. ustalającej regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze w zakresie:
a) gromadzenia selektywnego odpadów w wydzielonych i przystosowanych do tego celu miejscach, w sposób uniemożliwiający negatywny wpływ tych odpadów na poszczególne elementy środowiska oraz zdrowie ludzi
b) przekazywania odpadów wyłącznie podmiotom posiadającym wymagane prawem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami
16) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów oraz konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z urządzeniami w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca oraz nieobciążania Zamawiającego powstałymi z tego tytułu kosztami materiałowymi.
17) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów innych urządzeń oraz ich konserwacji, zamontowanych w trakcie wykonywania prac. Przeglądy oraz konserwacje będą wykonywane w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca. Zamawiający nie zostanie obciążony kosztami materiałowymi przez Wykonawcę powstałymi z tytułu wykonywania przeglądów i konserwacji.
18) Zamawiający wymaga, aby wykonanie prac fizycznych (o charakterze budowlanym) związanych z wykonaniem prac (czynności) demontażowych, porządkowych, malarskich, gipsiarskich, przy wznoszeniu ścian w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 95 ust 2 Ustawy pzp. Obowiązek powyższy dotyczy również podwykonawców lub dalszych podwykonawców. W każdej umowie o podwykonawstwo Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć postanowienia zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób które wykonują czynności wskazane w zdaniu pierwszym niniejszego punktu.
19) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres min. 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni w ramach wynagrodzenia umownego wymagane przez producentów urządzeń przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis;
4. Uwagi
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej,
Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas robót usuwa Wykonawca na własny koszt.
3) W obiekcie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej oraz prace administracyjno-biurowe –teren poza realizowanym nowym obiektem będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia, w związku z czym Wykonawca powinien odpowiednio zorganizować swoje roboty tak, aby nie kolidowały z działalnością Szpitala.
4) Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.).
5) Gruz i demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować.
6) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii karty przekazania odpadów.
7) Urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie i zutylizuje po akceptacji Zamawiającego.
8) Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania.
9) Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
5. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że:
1) Zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji 60 miesięcy (maksymalnie 96 miesięcy) – wartość punktowana zgodnie z SWZ rozdział XXVIII,
2) Zaoferowanie terminu płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
3) Zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
4) Posiadanie ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy w wysokości nie niższej niż wartość realizowanego zamówienia tj. wartość umowy. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 17.08.21, 15:28
DZP/06PN/2020
INFORMACJA O ZMIANIE
Załącznika nr 8 do SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Realizacja projektu pn. „Remont korytarza przyziemia budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.”. Sygn. sprawy DZP/06PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 554814-N-2020 z dnia 2020-06-26r.
W wyniku udzielonych odpowiedzi na pytania złożone w toku postępowania Zamawiający informuje o zmianie Załącznika nr 8 do SIWZ – Wytyczne projektowe
Zamawiający informuje o zmianie Załącznika nr 8 do SIWZ Wytyczne projektowe polegającej na dodaniu do treści wytycznych pkt 23 w brzmieniu:
23. Wymiana wraz z montażem tabliczek informacyjnych, numeracji pomieszczeń, znaków kierunkowych:
a) Tabliczka 10x10cm – numeracja drzwi - 30 szt.
b) Tabliczka 30x25cm – opis pomieszczeń - 30 szt.
c) Tabliczka 60x15cm – opisowa/kierunkowa - 25 szt.
d) Tablica 60x40cm – informacyjna - 3 szt.
e) Tablica 80x70cm - informacyjna - 2 szt.
f) Tablica 120x130cm – informacyjna - 2 szt.
g) Tablica 250x30cm – informacyjna - 1 szt.
Tabliczki i tablice wykonane z PVC o grubości ok. 5 mm. Litery w postaci nadruku na PVC.
Zmiany dokonane przez Zamawiającego nie wpływają na termin składania i otwarcia ofert tj. 13.07.2020
Zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym.
Zmieniony SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 07.07.20, 11:55
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.,
przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
REALIZACJĘ PROJEKTU PN. „REMONT KORYTARZA PRZYZIEMIA BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W ZABRZU SP. Z O.O.”
Ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 554814-N-2020z dnia 26.06.2020r
- Liczba zadań – 1
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 3% zamówienia podstawowego.
- Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
- Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium 11 382,00 zł.
- Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej oferty
- Zamawiający przewiduje okres wykonania zamówienia na 17 tygodni (tj. 119 dni) od daty od daty podpisania umowy. Przekazanie placu budowy nastąpi do 3 dni po podpisaniu umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pn. „Remont korytarza przyziemia budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.”. Sygn. sprawy DZP/06PN/2020
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
2. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zgłoszeniem robót budowlanych.
2) Wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej remontu korytarza budynku głównego Szpitala
3. Wymagania Zamawiającego
3.1. Wykonawca wykona remont korytarza przyziemia budynku głównego Szpitala, w tym: wykona
niezbędną dokumentację projektową, uzyska akceptacje Zamawiającego dla proponowanych
rozwiązań, uzyska wszystkie uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym zgłoszenie robót budowlanych),
3.2. Niezbędna dokumentacja projektowa powinna zawierać branże:
a) architektoniczną,
b) konstrukcyjną,
c) instalacyjną w zakresie:
• instalacji wodno-kanalizacyjnej,
• instalacji centralnego ogrzewania,
• instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
• instalacji elektrycznych,
• instalacji elektrycznych niskoprądowych,
należy również uwzględnić konieczność przeprojektowania istniejących instalacji o ile nowoprojektowane niezbędne instalacje będą ingerowały w układ istniejących instalacji.
3.3. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona przez osoby (projektantów) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia budowlane do projektowania oraz należące do odpowiednich Izb Samorządu Zawodowego.
3.4. Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w oparciu o wytyczne projektowe będące załącznikiem nr 8 do SIWZ. Pełny zakres dokumentacji projektowej określi Wykonawca na
podstawie przeprowadzonej wizji llokalnej.
3.5 Zamawiający informuje, że przed złożeniem ofert konieczne jest odbycie wizji lokalnej przez
Wykonawców którą ustala się na dzień 02.07.2020 r na godz. 10:00
3.6. Zakres prac remontowych do wykonania będących jednocześnie wytycznymi projektowymi
Zamawiający ujął w załączniku nr 8 do SIWZ.
3.7. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji budowlanej (architektura, konstrukcja, instalacje) w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej.
3.8. Wykonawca po sporządzaniu dokumentacji projektowej przedstawi ją do akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
3.9. Zamawiający zatwierdzi lub wniesie uwagi do dokumentacji projektowej w ciągu 3 dni roboczych
od dostarczenia jej przez Wykonawcę.
3.10. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy
3.11. Zabudowane materiały winny spełniać wymagania odpowiednich norm lub aprobat technicznych a także atestów higienicznych jeśli produkt tego wymaga. Każdorazowa zmiana materiałów wymaga zgody inspektora nadzoru.
3.12. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z
Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru.
3.13. Wykonawca powinien zapewnić (o ile to będzie wynikało z decyzji administracyjnej), kierownika budowy posiadającego doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata),
3.14. Wykonawca uwzględnia również wszelkie postanowienia umowy oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.15. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa dot. gospodarowania odpadami, które musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz.701), ustawą z dnia 19 lipca 2019 r.o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 1579) i zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Nr XXIV/247/16 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 kwietnia 2016 r. ustalającej regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze:
a) gromadzenia selektywnego odpadów w wydzielonych i przystosowanych do tego celu miejscach, w sposób uniemożliwiający negatywny wpływ tych odpadów na poszczególne elementy środowiska oraz zdrowie ludzi
b) przekazywania odpadów wyłącznie podmiotom posiadającym wymagane prawem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami
3.17. Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złoży plan BIOZ.
3.18. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów oraz konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z urządzeniami w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca oraz nieobciążania Zamawiającego powstałymi z tego tytułu kosztami materiałowymi.
3.19. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów oraz konserwacji automatycznych drzwi przesuwnych w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca oraz nieobciążania Zamawiającego powstałymi z tego tytułu kosztami materiałowymi.
3.20. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów innych urządzeń oraz ich konserwacji zamontowanych w trakcie wykonywania prac. Przeglądy oraz konserwacje będą wykonywane w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca. Zamawiający nie zostanie obciążony kosztami materiałowymi przez Wykonawcę
powstałymi z tytułu wykonywania przeglądów i konserwacji.
3.21. Zamawiający wymaga, aby wykonanie prac fizycznych (o charakterze budowlanym) związanych
z wykonaniem prac (czynności) demontażowych, porządkowych, malarskich, gipsiarskich, przy wznoszeniu ścian w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
3.22. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty remontowe na okres min. 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni w ramach wynagrodzenia umownego wymagane przez producenta przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis;
3.23. Wykonawca uwzględni koszty zabezpieczenia innych pomieszczeń niemodernizowanych przed zapyleniem, zanieczyszczeniem itp.
4. Uwagi
4.1. W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej,
Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
4.2. Jakiekolwiek szkody powstałe podczas robót usuwa Wykonawca na własny koszt.
4.3. W obiekcie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej oraz prace administracyjno-biurowe – budynek poza remontowanym oddziałem będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia;
4.4. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.);
4.5. Gruz i demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować;
4.6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii karty przekazania odpadów
Gruz i demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany transportować na zewnątrz budynku w sposób który zapewni zminimalizowanie zanieczyszczenia i zapylania klatki schodowej oraz pomieszczeń innych oddziałów.
4.7. Urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie i
zutylizuje po akceptacji Zamawiającego.
4.8. Wykonawca będzie mógł wykonywać roboty budowlane wyłącznie w godzinach od 14:00 do 6:00 dnia następnego. W dni wolne od pracy roboty budowlane będą mogły być wykonywane w godzinach od 8:00 do 6:00 dnia następnego. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty powodujące hałas wyłącznie w godzinach 14:00 – 20:00 (dni powszednie), 8:00-20:00 (sobota, niedziela). Każdorazowo po ukończeniu robót budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany do uporządkowania i zabezpieczenia terenu budowy w taki sposób aby zapewnić bezpieczne korzystanie przez personel i pacjentów z ciągów komunikacyjnych zachowując pełną dostępność do Izby Przyjęć, Poradni, Centralnej Rejestracji, Pracowni RTG, Apteki oraz dźwigów (wind).
4.9. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania;
4.10. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
5. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że:
5.1. Zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji 36 miesięcy (maksymalnie 96 miesięcy) – wartość punktowana zgodnie z SIWZ rozdział XXV
5.2. Zaoferowanie terminu płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
5.3. Zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
5.4. Posiadania ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy w wysokości nie niższej niż 550 000 zł brutto. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Identyfikator postępowania abce43f1-3d86-495b-976a-7ec61de47404
Autor: admin - Data dodania: 26.06.20, 11:22