DZP/28PN/2020 Ogłoszenie - Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o”
o sygn. DZP/28PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 770049-N-2020 z dnia 22.12.2020r
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
• Termin wykonania zamówienia/umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, o ile w tym czasie nie zostanie zrealizowany przedmiot Umowy w ilości co najmniej 80 % wartości Umowy, niniejsza umowa obowiązuje do czasu realizacji 80% wartości umowy, nie dłużej jednak niż do upływu 4 lat od podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o” o sygn. DZP/28PN/2020
1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z przekazanymi odpadami stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki obciążające Zamawiającego wynikające z właściwych przepisów prawa, w szczególności z ustawy o odpadach.
Wykaz wytwarzanych odpadów stanowiący szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy.
Ilość wytworzonych odpadów przyjętych do postępowania jest wynikiem przeliczenia ilości i pojemności pojemników przez liczbę odbiorów przeliczoną na okres obowiązywania umowy.
Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
• Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396),
• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych.
• Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r., poz.2010),
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz.110),
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz.122),
• Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j)
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
90524400 – 0 usługa gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych;
90511200 – 4 usługa gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych ;
90511000 – 2 wywóz odpadów
90512000 – 9 transport odpadów;
90511400 – 6 zbieranie papieru;
90511300 – 5 zbieranie śmieci;
2 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę
w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1. Termin płatności jest wartością punktowaną zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV. Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
2. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy i będzie odbywał się na podstawie karty potwierdzenia wykonania usługi, podpisanej przez obydwie strony.
3. Wykonawca musi mieć dostęp do Instalacji komunalnych opisanych w Ustawie prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396), do których przekaże odebrane ze Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. odpady. Przekazanie odpadów zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karta przekazania odpadów (KPO) opiewająca na rzeczywistą ilość odebranych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do ważenia odebranych odpadów na legalizowanej wadze. – dot poz. 7-10 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia.
4. Zagospodarowane selektywnie zebranych odpadów komunalnych poprzez podanie ich odzyskowi lub przekazanie ich do odzysku czy też przygotowanie do ponownego użycia zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu, dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karty potwierdzenia wykonania usługi, przy odbiorze odpadów – dot poz. 1-6 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia.
5. Szpital zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych ilości wytworzonych odpadów niż przyjętych do określenia przedmiotu zamówienia - na podstawie faktycznie zważonych i odebranych odpadów wytworzonych przez Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
6. Zamawiający wymaga dostarczanie pustych kontenerów/ pojemników oraz wymiana kontenerów/ pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt.
7. Odbieranie odpadów przypadku dnia wolnego od pracy lub święta odbiór odpadów nastąpi w następnym dniu roboczym.
8. Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
9. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ .
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. min 1 kierowcę, który posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji zadania odbioru odpadów
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
UWAGA
Identyfikator postepowania: ca6507ee-b4be-46a1-89af-6b3f2c59a1e1
Link do postępowania : https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ca6507ee-b4be-46a1-89af-6b3f2c59a1e1
Autor: admin - Data dodania: 22.12.20, 13:57
DZP/21PN/2020 - Ogłoszenie - Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką z zespołem specjalistycznym
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką z zespołem specjalistycznym”
o sygn. DZP/21PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych 609294-N-2020 z dnia 12.11.2020
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
• Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką z zespołem specjalistycznym” o sygn. DZP/21PN/2020
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów do innych jednostek świadczących usługi medyczne w celu dalszego leczenia lub wykonania badania bądź konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego karetką z zespołem specjalistycznym w składzie zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy.
Wykonawca powinien działać zgodnie z przepisami:
• Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1373 z późn.zm.)
• Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 04 lutego 2019r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz.U. z 2019, poz. 237 z późn.zm.)
• Ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2019 poz. 993
z późn. zm.)
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1. Świadczenia zdrowotne wykonywane będą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (także w dni ustawowo wolne od pracy).
2. Termin płatności jest wartością punktowana zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV. Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
3. Środek transportu sanitarnego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązujących Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
4. Środek transportu sanitarnego będzie spełniał wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 04 lutego 2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019r. poz. 237 z późn. zm.).
5. Środek transportu sanitarnego będzie pojazdem uprzywilejowanym i posiadał zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.)
6. Środek transportu będzie posiadał aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego).
7. Środek transportu będzie posiadał oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego nastąpi na podstawie pisemnych zleceń lekarskich (wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie się stawiał w miejscu określonym w zleceniu lekarskim w celu rozpoczęcia świadczenia usługi w terminie i czasie określonym w zleceniu. W przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie planowym pracownik Zamawiającego zleci Wykonawcy realizację transportu z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. Natomiast w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie pilnym rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi najpóźniej do 30 minut od zgłoszenia.
10. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
11. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych.
12. Wykonawca zobowiąże się do poddania kontroli na zasadach określonych w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1373 z późn. zm. ) w zakresie wynikającym z umowy Zamawiającego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a także do poddania się kontroli Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy.
13. Wykonawca zobowiąże się do posiadania w okresie trwania niniejszej umowy, ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług.
W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przed terminem podpisania umowy.
14. Zespół specjalistyczny zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 993 z późn. zm.) powinien być złożony z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarza systemu oraz pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego.
15. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (integralna część każdej umów) – załącznik nr 6a do SIWZ.
16. Zamawiający wymaga, aby czynności koordynatora ds. ratownictwa medycznego/dyspozytor związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Identyfikator postępowania: 9d412622-af4d-446f-b7db-25ea847c761e
Autor: admin - Data dodania: 12.11.20, 13:04
Usługa ubezpieczenia Szpitala - zmiana ogłoszenia, odpowiedzi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Usługę ubezpieczenia Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 588753-N-2020 z dnia 24.09.2020r.
Ogłoszenie o sprostowaniu Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540198845-N-2020 z dnia 12.10.2020r
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP do pobrania TUTAJ
Odpowiedzi na zadane pytania do pobrania TUTAJ
Informacje dostępne są również na stronie internetowej www.suprabrokers.pl pod linkiem https://suprabrokers.pl/przetargi-medycyna/usluga-ubezpieczenia-szpitala-specjalistycznego-w-zabrzu-sp-z-o-o/
Autor: admin - Data dodania: 12.10.20, 14:21
Usługa ubezpieczenia Szpitala
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Usługę ubezpieczenia Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 588753-N-2020 z dnia 24.09.2020r.
Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę pakietów.
PAKIET I
1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
2. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzenia działalności medycznej
3. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia
4. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów
5. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia
6. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji
PAKIET II
1. Ubezpieczenie komunikacyjne
PAKIET III
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz lub dyrekcji spółki kapitałowej
Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej „SIWZ”.
Kod CPV: 66.51.00.00-8
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ do pobrania TUTAJ
Informacje dostępne są również na stronie internetowej www.suprabrokers.pl pod linkiem https://suprabrokers.pl/przetargi-medycyna/usluga-ubezpieczenia-szpitala-specjalistycznego-w-zabrzu-sp-z-o-o/
Autor: admin - Data dodania: 24.09.20, 11:54
DZP/13/2020 - zmiana ogłoszenia - Świadczenie usługi dosterczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów szpitala
DZP/13/2020
INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych na „Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego Sp. z o. o,” Sygn. sprawy DZP/13/2020
Zamawiający informuje o zmianie:
1. Terminu składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert:
Jest:
03.09.2020r godzina 10:00
Powinno być:
07.09.2020r godzina 10:00
Termin otwarcia ofert
Jest:
03.09.2020r godzina 10:30
Powinno być:
07.09.2020r godzina 10:30
Zmiany dokonane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu ulegają także zmianie w rozdziale X
pkt. 6
2. Warunki udziału w postępowaniu – pkt. 2.3.a) Zdolność techniczna lub zawodowa otrzymuje brzmienie: „Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi przygotowania i transportu gotowych posiłków dla pacjentów placówek służby zdrowia w których wykonywana jest działalność lecznicza w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz.U.2020.295 t.j. z dnia 2020.02.25 z późn. zm.) Wartość każdej z usług min. 500 000 zł brutto dla okresu 12 miesięcy trwania usługi (wartość zrealizowanej rocznej usługi).”
Tym samym ulega zmianie pkt. 3.5.1
3. Załącznika nr 2 do Ogłoszenia tj. opisu przedmiotu zamówienia
Pkt. 4.4 otrzymuje brzmienie: „Transport posiłków odbywać się będzie za pomocą wózków do transportu żywności zabezpieczonych przez Wykonawcę w ramach usługi”
Zmiany zostały wprowadzone kolorem czerwonym.
Zmienione Ogłoszenie z załącznikami do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 02.09.20, 12:44
DZP/15PN/2020 Zmiana Ogłoszenia i SIWZ - wiadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych
DZP/15PN/2020
INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA oraz SIWZ wraz z Załącznikiem nr 6a do SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych” o sygn. DZP/15PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 578014-N-2020
z dnia 26.08.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540163481-N-2020 z dnia 31.08.2020
1. Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia i SIWZ w zakresie terminu składania
i otwarcia ofert:
•Ogłoszenie
IV.6.2) Termin składania ofert:
Jest:
03.09.2020r godzina 10:30
Powinno być:
07.09.2020r godzina 10:30
Warunki otwarcia ofert
Jest:
03.09.2020r godzina 11:00
Powinno być:
07.09.2020r godzina 11:00
Zmiany dokonane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu ulegają także zmianie w SIWZ
w rozdz. XXI oraz rozdz. XXIII w przedmiotowym zakresie.
2. Zamawiający informuje o zmianie Projektu umowy (Załącznik nr 6a do SIWZ) w odniesieniu do sposobu naliczania wysokości kary umownej w zakresie wskazanym poniżej:
Projekt umowy (załącznik nr 6a) zmiana dotyczy § 6 pkt 3
Było:
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:
a) w wysokości 0,5 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2 za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w trybie normalnym, w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie „na ratunek” w wysokości 0,2 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2 za każde rozpoczęte 15 min opóźnienia;
b) w wysokości 10 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2, w razie wystąpienia okoliczności, o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) Umowy
Jest:
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:
a) w wysokości 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w trybie normalnym, w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie „na ratunek” w wysokości 50 zł za każde rozpoczęte 15 min opóźnienia;
b) w wysokości 5 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2, w razie wystąpienia okoliczności, o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) Umowy
Zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym.
Zmieniony SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia do pobrania TUTAJ
Identyfikator postępowania: a2da568e-fc17-4bd3-8697-38962e0d9406
Autor: admin - Data dodania: 31.08.20, 11:39
DZP/15PN/2020 Ogłoszenie - Świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych ”
o sygn. DZP/15N/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 578014-N-2020 z dnia 2020-08-26
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
• Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych” o sygn. DZP/15PN/2020
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego
Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) Zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Świadczenia zdrowotne wykonywane będą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (także w dni ustawowo wolne od pracy).
3) Termin płatności stanowi wartość punktowaną zgodnie z zapisami SIWZ rozdz XXV Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
4) Środek transportu sanitarnego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązujących Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
5) Transport powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z późn. zm.).
6) Środek transportu sanitarnego będzie pojazdem uprzywilejowanym i posiadał zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.).
7) Środek transportu będzie posiadał aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego).
8) Środek transportu będzie posiadał oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
9) Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego nastąpi na podstawie pisemnych zleceń lekarskich (wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego.
10) Po otrzymaniu zgłoszenia przewozu krwi lub preparatów krwiopochodnych, przyjmujący zlecenie zobowiąże się do niezwłocznego wykonania zlecenia. W trybie „na ratunek” nie później niż do 60 minut od zgłoszenia, natomiast w trybie planowym w czasie 4 godzin licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia.
11) Pojazd sanitarny w szczególności powinien posiadać pojemniki transportowe umożliwiające utrzymanie podczas transportu temperatury wymaganej dla krwi lub preparatu krwiopochodnego zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z późn. zm.).
12) Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
13) Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych.
14) Wykonawca zobowiąże się do poddania kontroli na zasadach określonych
w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1373 z późn. zm.) w zakresie wynikającym z umowy Zamawiającego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a także do poddania się kontroli Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy.
15) Wykonawca zobowiąże się do posiadania w okresie trwania niniejszej umowy, ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług.
W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia
w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy.
Zamawiający wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przed terminem podpisania umowy.
16) Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6a do SIWZ oraz umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych (integralna część umowy) – załącznik nr 6b do SIWZ
17) Zamawiający wymaga, aby czynności dyspozytora związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Identyfikator postępowania: a2da568e-fc17-4bd3-8697-38962e0d9406
Autor: admin - Data dodania: 27.08.20, 09:02
DZP/13/2020 - ogłoszenie - Świadczenie usługi dosterczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów szpitala
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza postępowanie na:
„Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego Sp. z o. o,” Sygn. sprawy DZP/13/2020
prowadzonego w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27 z późn. zm.)
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Zamawiający wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości 5% ceny całkowitej oferty
• Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące . Przewidywany termin obowiązywania umowy od 01.10.2020r.
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.” Sygn. DZP/13/2020
Realizacja usługi obejmować będzie Oddziały Szpitalne
- Kliniczny Oddział Kardiologii
- Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego
- Kliniczny Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii
- Kliniczny Oddział Chirurgii Ogólnej, Bariatrycznej i Medycyny Ratunkowej
- Kliniczny Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej
Szczegółowy zakres usług oraz szacunkową liczbę posiłków z podziałem na poszczególne diety określa załącznik nr 2 do OGŁOSZENIA.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
3. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 2
2) zobowiązują się przygotowywać posiłki zgodnie z wymogami stawianymi w Ogłoszeniu oraz Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 t.j. z dnia 2019.07.05 ), zasadami systemu HACCP, a także innymi znajdującymi zastosowanie przepisami;
3) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadają dietetyka lub specjalistę do spraw żywienia oraz kucharza w miejscu świadczenia usług w pełnym wymiarze godzin z minimum 5 letnim doświadczeniem w układaniu diet dla pacjentów placówek medycznych;
4) dysponują kierowcą do przewożenia posiłków posiadającego aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych
5) dysponują środkami transportu posiadającymi zaświadczenia, dopuszczające te środki do przewozu żywności
6) zapewnią transport posiłków swoimi wózkami do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do budynku głównego Szpitala - pomieszczenie dystrybucyjne (pomieszczenie przyjmowania posiłków) oraz dwóch budynków będących poza budynkiem głównym tj. do - Klinicznego Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii ale na terenie szpitala (wózki z atestami przeznaczone do kontaktu z żywnością)
7) dysponują niezbędnymi narzędziami do wykonania usługi
8) udostępnią Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia wózki transportowe zamknięte typu „bemar” do transportu wewnętrznego dostarczonych posiłków w ilości 6 sztuk;
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za udostępnione wózki „bemar”, m.in. pokrywa koszty napraw, konserwacji, zapewnia urządzenia zastępcze w przypadku awarii urządzeń z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego;
10) zabezpieczą oddziały w nowe termosy obiadowe – w ilości min. 6 sztuk (przeznaczone dla pacjentów oczekujących na badania)
11) wyposażą Zamawiającego w pojemniki zamknięte na odpady pokonsumpcyjne – w ilości min. 6 sztuk (pojemniki zamknięte na odpady stałe i płynne);
12) wyposażą Zamawiającego w zamykane pojemniki na brudne naczynia jednorazowe – minimum w ilości 6 sztuk oraz worki jednorazowe (o pojemności 60 litrów) w ilości 30 sztuk na tydzień
13) zabezpieczą wraz z dostawą posiłków zastawę naczyń jednorazowego użytku oraz zastawę zapasową w ilości 100 kompletów
14) zapewnią wraz z dostawą posiłków naczynia jednorazowego użytku tj. talerze, kubki, sztućce na poszczególne oddziały według dziennego zapotrzebowania ilościowego pacjentów. Naczynia jednorazowe mają być wykonane z tworzywa które będzie na tyle stabilne, że nie będzie się odkształcało pod wpływem ciężaru posiłku i temperatury i muszą posiadać atesty a także Deklarację zgodności od producenta potwierdzające przeznaczenie do kontaktu z żywnością,
15) wyposażą Zamawiającego w urządzenie do rozdrabniania (blender – 3 sztuki) celem przygotowania posiłku o zmiennej konsystencji w razie braku przywozu diety oraz 6 wag zalegalizowanych celem kontroli gramatury produktów;
16) wyposażą Zamawiającego w drobny sprzęt niezbędny do realizacji dystrybucji posiłków:
- dzbanki plastykowe 2l – 20 szt.
- pojemniki plastykowe na pieczywo (o wymiarze około 33cm*25cm) – 10 szt.
- chochle o pojemności 250 ml – 18 szt.
- chochle o pojemności 100 ml – 18 szt.
- łyżki cedzakowe - 14 szt.
- porcjonery do ziemniaków – 14 szt.
- widelec-szpikulec do mięsa – 14 szt.
- porcjonery do potraw z miarką – 7 szt.
- termosy o pojemności 1 litr – w postaci dzbanków – 8 szt.
- czajniki elektryczne – 5 szt.
17) posiadają program zwalczania szkodników- monitoring stały;
18) posiadają przestrzeń ładunkową zamkniętą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą)
19) Wykonawca jako wytwórca odpadów ma obowiązek zagospodarować odpady pokonsumpcyjne i zapewnić ich utylizację, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć dowód utylizacji odpadów oraz potwierdzenie mycia i dezynfekcji pojemników na odpady
20) zapewnią odbiór zużytych naczyń jednorazowych po każdym posiłku
21) termin płatności - wartość punktowana zgodnie z zapisami rozdziału XIV.
Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności to 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT
22) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4
23) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z realizacją usługi tj. dietetyk lub specjalista do spraw żywienia oraz kucharz w miejscu świadczenia usług w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
Ogłoszenie wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 24.08.20, 14:11
DZP/14PN/2020 Zmiana Ogłoszenia i SIWZ - Świadczenie usług transportu sanitarnego
DZP/14PN/2020
INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA oraz SIWZ
wraz z Załącznikiem nr 1,5,6a,6b do SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług transportu sanitarnego” o sygn. DZP/14PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 567845-N-2020
z dnia 31.07.2020
Ogłoszenie o zmianieOgłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540145354-N-2020 z dnia 06.08.2020
1. Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia i SIWZ w zakresie terminu składania
i otwarcia ofert:
• Ogłoszenie
IV.6.2) Termin składania ofert:
Jest:
10.08.2020r godzina 10:00
Powinno być:
12.08.2020r godzina 10:00
Warunki otwarcia ofert
Jest:
10.08.2020r godzina 10:30
Powinno być:
12.08.2020r godzina 10:30
Zmiany dokonane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu ulegają także zmianie w SIWZ
w rozdz. XXI oraz rozdz. XXIII w przedmiotowym zakresie.
2. Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia oraz zapisów SIWZ w polegającej na zmianie tj. wydłużeniu czasu dojazdu w trybie pilnym w zakresie Pakietu nr 2.
Było:
Transport sanitarny w „trybie pilnym” realizowany będzie nie później niż do 30 minut od momentu zgłoszenia
Jest:
Transport sanitarny w „trybie pilnym” realizowany będzie nie później niż do 40 minut od momentu zgłoszenia
Zmiana dotyczy zapisów:
• Ogłoszenie sekcja II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• SIWZ rozdz. III.2 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców ppkt 10
• Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
• Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy
• Załącznik nr 6b do SIWZ – Projekt umowy w zakresie § 3 pkt 3
3. Zamawiający informuje o zmianie Projektu umowy (Załącznik nr 6a oraz 6b do SIWZ)
w odniesieniu do sposobu naliczania wysokości kary umownej w zakresie wskazanym poniżej:
a) Pakiet nr 1- Projekt umowy (załącznik nr 6a) zmiana dotyczy par 6 pkt 3
Było
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:
a) w wysokości 0,5 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2 za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w trybie normalnym, w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie „na ratunek” w wysokości 0,2 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2 za każde rozpoczęte 15 min opóźnienia;
b) w wysokości 10 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2, w razie wystąpienia okoliczności, o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) Umowy
Jest
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:
a) w wysokości 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w trybie normalnym, w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie „na ratunek” w wysokości 50 zł za każde rozpoczęte 15 min opóźnienia;
b) w wysokości 5 % kwoty brutto określonej w § 1 ust. 2, w razie wystąpienia okoliczności, o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) Umowy
b) Pakiet nr 2 - Projekt umowy (załącznik nr 6b) zmiana dotyczy par 6 pkt 3, 4
Było:
3. Strony ustalają karę umowną za każde zdarzenie będące nienależytym wykonaniem umowy, w szczególności przypadek nie zgłoszenia się Wykonawcy w ustalonym terminie na miejsce rozpoczęcia transportu, lub zgłoszenia się niesprawnym technicznie samochodem bądź też z niesprawnym wyposażeniem medycznym albo bez wymaganego personelu medycznego w wysokości średniego kosztu jednego transportu za miesiąc poprzedni, a w przypadku zdarzeń powstałych w 1 miesiącu trwania Umowy w wysokości 0,25% wynagrodzenia określonego w §1 ust. 2.
4. Strony ustalają karę umowną za rozwiązanie Umowy w trybie § 7 ust. 2 pkt. 2 w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w §1 ust. 2.
Jest:
3. Strony ustalają karę umowną za każde zdarzenie będące nienależytym wykonaniem umowy, w szczególności przypadek nie zgłoszenia się Wykonawcy w ustalonym terminie na miejsce rozpoczęcia transportu, lub zgłoszenia się niesprawnym technicznie samochodem bądź też z niesprawnym wyposażeniem medycznym albo bez wymaganego personelu medycznego – w kwocie 50 zł za każde takie zdarzenie
4. Strony ustalają karę umowną za rozwiązanie Umowy w trybie § 7 ust. 2 pkt. 2 w wysokości 5% wynagrodzenia określonego w §1 ust. 2.
Zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym.
Zmieniony SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 06.08.20, 11:39
DZP/14PN/2020 Ogłoszenie - Świadczenie usług transportu sanitarnego
DZP/14PN/2020
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Świadczenie usług transportu sanitarnego”
o sygn. DZP/14PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 567845-N-2020 z dnia 31.07.2020
• Liczba zadań –2
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
• Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług transportu sanitarnego” o sygn. DZP/14PN/2020
III.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
• świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych (dotyczy pakietu nr 1)
• świadczenie usług transportu sanitarnego materiałów biologicznych (dotyczy pakietu nr 2)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego
III.2 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) Zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 5 do SIWZ – dotyczy Pakietu nr 1, 2
2) Świadczenia zdrowotne wykonywane będą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (także w dni ustawowo wolne od pracy) – dotyczy Pakietu nr 1,2
3) Termin płatności stanowi wartość punktowaną zgodnie z zapisami SIWZ rozdz XXV Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku - dotyczy Pakietu nr 1,2.
4) Środek transportu sanitarnego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązujących Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane – dotyczy Pakietu nr 1,2.
5) Transport powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z późn. zm.) - dotyczy Pakietu nr 1.
6) Środek transportu sanitarnego będzie pojazdem uprzywilejowanym i posiadał zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.) – dotyczy Pakietu 1.
7) Środek transportu będzie posiadał aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego) – dotyczy Pakietu nr 1,2.
8) Środek transportu będzie posiadał oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa – dotyczy Pakietu 1,2.
9) Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego nastąpi na podstawie pisemnych zleceń lekarskich (wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 1,2.
10) Wykonawca będzie się stawiał w miejscu określonym w zleceniu lekarskim w celu rozpoczęcia świadczenia usługi w terminie i czasie określonym w zleceniu. W przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie planowym pracownik Zamawiającego zleci Wykonawcy realizację transportu z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. Natomiast w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie pilnym rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi najpóźniej do 30 minut od zgłoszenia - dotyczy Pakietu nr 2.
11) Po otrzymaniu zgłoszenia przewozu krwi lub preparatów krwiopochodnych, przyjmujący zlecenie zobowiąże się do niezwłocznego wykonania zlecenia. W trybie „na ratunek” nie później niż do 60 minut od zgłoszenia, natomiast w trybie planowym w czasie 4 godzin licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia – dotyczy Pakietu nr 1.
12) Pojazd powinien być wyposażony w lodówkę - materiał biologiczny przewożony celem wykonania badania w kierunku potwierdzenia obecności koronawirusa winien być umieszczony w lodówce w temp. 2 do 8°C. – dotyczy Pakietu nr 2.
13) Pojazd sanitarny w szczególności powinien posiadać pojemniki transportowe umożliwiające utrzymanie podczas transportu temperatury wymaganej dla krwi lub preparatu krwiopochodnego zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z późn. zm.) dot. Pakietu nr 1
14) Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – dotyczy Pakietu nr 1,2.
15) Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych – dotyczy Pakietu nr 1,2.
16) Wykonawca zobowiąże się do poddania kontroli na zasadach określonych
w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1373 z późn. zm.) w zakresie wynikającym z umowy Zamawiającego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a także do poddania się kontroli Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy - dotyczy Pakietu 1,2.
17) Wykonawca zobowiąże się do posiadania w okresie trwania niniejszej umowy, ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług.
W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia
w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy – dotyczy Pakietu nr 1,2.
Zamawiający wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przed terminem podpisania umowy.
18) Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi w zależności od Pakietu
Pakiet 1 - załącznik nr 6a do SIWZ;
Pakiet 2 - załącznik nr 6b do SIWZ;
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (integralna część każdej umów) – załącznik nr 6c do SIWZ
19) Zamawiający wymaga, aby czynności dyspozytora związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Identyfikator postępowania: ba056376-d1c4-4eb8-8896-4a940748553a
Autor: admin - Data dodania: 31.07.20, 11:05
DZP/12PN/2020 Zmiana Załacznika nr 7,7A do SIWZ - Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu
DZP/12PN/2020
INFORMACJA O ZMIANIE Załącznika 7,7a do SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/12PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 55120-N-2020 z dnia 26.06.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540118951-N-2020 z dnia 03.07.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540122993-N-2020 z dnia 09.07.2020
W wyniku udzielonych odpowiedzi na pytania złożone w toku postępowania Zamawiający informuje o zmianie Załącznika nr 7 do SIWZ - Projektu umowy oraz Załącznika nr 7a do SIWZ - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 28 RODO
1. Zamawiający informuje o zmianie Załącznika nr 7 do SIWZ Projektu umowy w zakresie:
• dodaniu do § 9 Kary umowne pkt 5 w brzmieniu:
5. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a. treść i integralność (zawartość) danych, otrzymywanych i przechowywanych przez Zamawiającego;
b. jakiekolwiek szkody wynikłe z nieprawidłowego działania lub zaprzestania funkcjonowania Oprogramowania Aplikacyjnego związane z nieprawidłowym korzystaniem z Oprogramowania Aplikacyjnego;
c. korzystanie z Oprogramowania Aplikacyjnego przez osoby nieupoważnione;
d. dokonywanie modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego przez osoby inne niż upoważnione przez Wykonawcę;
e. udostępnienie hasła lub jakichkolwiek innych informacji identyfikujących użytkownika względem Wykonawcy, włącznie z treścią wiadomości przekazywanych przez użytkownika lub przez niego odbieranych, osobom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa lub regulaminów Wykonawcy oraz umów z podmiotami trzecimi, które biorą udział w świadczeniu usług;
f. wadliwe działanie sieci telekomunikacyjnej;
g. nieprawidłowe działanie lub brak działania Oprogramowania Aplikacyjnego spowodowane nieprawidłowym działaniem lub brakiem działania oprogramowania osób trzecich;
h. nieprawidłowe działanie lub brak działania oprogramowania osób trzecich, komunikującego się z Oprogramowaniem Aplikacyjnym;
i. nieautoryzowaną ingerencję Zamawiającego lub osób trzecich w struktury baz danych Oprogramowania Aplikacyjnego;
j. wadliwe działanie Oprogramowania Aplikacyjnego wynikające z niewystarczających właściwości i konfiguracji serwerów sieciowych i stacji roboczych;
k. siłę wyższą.”
• dodaniu do § 10 Postanowienia końcowe pkt 8-9 w brzmieniu:
8. Wypełniając obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), w przypadku podania przez Stronę drugiej Stronie, w związku z niniejszą Umową danych osobowych, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem ww. danych osobowych będzie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, dalej jako Zamawiający; bądź ……………………………… jako Wykonawca,
b) Strony przetwarzać będzie ww. dane osobowe w następujących celach:
- zawarcie i realizacja lub rozwiązanie Umowy oraz wykonywanie innych czynności związanych z Umową, w tym czynności poprzedzających jej zawarcie;
- realizacja uprawnienia lub obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa,
c) podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże niezbędne do realizacji celów określonych w pkt. b) powyżej;
d) w związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. b), ww. dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, którym przekazanie danych jest uzasadnione dla wykonania określonej czynności lub realizacji określonej usługi, np. Poczta Polska, kurierzy, podmioty świadczące usługi prawne lub księgowe;
e) ww. dane osobowe nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, nie będą również podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
f) ww. dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. b) celów przetwarzania, tj.:
- w zakresie realizacji zawartej Umowy przez okres do czasu jej realizacji, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w zakresie wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym przez okres do czasu wypełnienia tych obowiązków;
g) w związku z przetwarzaniem przez Stronę ww. danych osobowych, osobom, których ww. dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści ich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych (w zakresie określonym w art. 15-18 oraz art. 20-21 RODO);
h) w sprawach spornych lub w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Stronę ww. danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje osobom, o których mowa w pkt. g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
i) Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Zamawiającego pod nr telefonu 32 3732313.
9. Jeżeli w ramach umowy Strona przekazuje dane osobowe swoich pracowników lub współpracowników, niniejsza informacja ma zastosowanie także do nich i powinna zostać im przez Stronę udostępniona.
2. Zamawiający informuje o zmianie Załącznika nr 7A do SIWZ Projektu umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 28 RODO w zakresie:
• dodaniu do § 5 Dalsze powierzenie przetwarzania danych w brzmieniu:
§ 5
Dalsze powierzenie przetwarzania danych
1. Wykonawca jest uprawniony do korzystania z usług innego podmiotu przetwarzającego w trakcie realizacji przetwarzania Danych Osobowych na podstawie niniejszej umowy, pod warunkiem poinformowania Zamawiającego o każdym planowanym dalszym powierzeniu przetwarzania Danych Osobowych oraz o wszelkich zamierzonych zmianach dotyczących takich innych podmiotów przetwarzających, w szczególności o zastąpieniu dotychczasowego podmiotu przetwarzającego przez innego usługodawcę lub o rezygnacji z usług innego podmiotu przetwarzającego, oraz z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający jest uprawniony do wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego powierzenia przetwarzania Danych Osobowych usługodawcy wskazanemu przez Wykonawcę
w terminie 14 dni od otrzymania od Zamawiającego informacji o planowanym dalszym powierzeniu ich przetwarzania innemu podmiotowi przetwarzającemu lub o zastąpieniu dotychczasowego podmiotu przetwarzającego przez innego usługodawcę. W przypadku złożenia sprzeciwu przez Zamawiającego dalsze powierzenie przetwarzania Danych Osobowych przez Wykonawcę podmiotowi objętemu sprzeciwem jest niedopuszczalne.
3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, iż inny podmiot przetwarzający, z którego usług zamierza korzystać przy przetwarzaniu Danych Osobowych, daje wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie zapewniało stopień bezpieczeństwa danych odpowiedni do kategorii Danych Osobowych powierzonych mu do przetwarzania oraz zagrożeń związanych z ich przetwarzaniem, jak również chroniło prawa osób, których te dane dotyczą.
4. Dalsze powierzenie czynności przetwarzania innemu podmiotowi przetwarzającemu, o którym mowa w § 4 ust. 1, jest możliwe jedynie pod warunkiem nałożenia przez Wykonawcę na ten inny podmiot przetwarzający na mocy umowy tych samych obowiązków ochrony danych jakie spoczywają na Wykonawcy w ramach niniejszej umowy.
5. W przypadku, gdy powierzenie przetwarzania Danych Osobowych innemu podmiotowi przetwarzającemu przez Wykonawcę wiąże się z transferem tych danych do państwa trzeciego, które nie zapewnia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych na swoim terytorium i jednocześnie brak jest innych podstaw umożlwiających transfer Danych Osobowych do tego państwa trzeciego, Zamawiający podpisze z podmiotem przetwarzającym zlokalizowanym w takim państwie trzecim umowę zawierającą:
a. „Standardowe Klauzule Umowne” przyjęte na mocy Decyzji Komisji 2010/87/EU z dnia 5 lutego 2010 r. w sprawie przekazywania danych osobowych z krajów Unii Europejskiej do procesorów z państw trzecich, bądź
b. „Standardowe Klauzule Ochrony Danych” przyjęte zgodnie z art. 46 ust. 2 lit c i d Rozporządzenia (UE) 2016/679,
lub upoważni na piśmie Wykonawcę do podpisania wyżej wskazanej umowy w jego imieniu. Zawarcie takiej umowy z podmiotem przetwarzającym zlokalizowanym w państwie trzecim uprawnia Wykonawcę do korzystania z usług tego podmiotu przetwarzającego przy przetwarzaniu Danych Osobowych.
6. Umowa, wskazana w ust. 4 i ust. 5 powyżej zawierana jest w formie pisemnej.
7. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za niewywiązanie się innego podmiotu przetwarzającego, któremu powierzył przetwarzanie Danych Osobowych, ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych. W takim przypadku Zamawiający ma prawo żądać zaprzestania korzystania przez Wykonawcę z usług tego podmiotu w procesie przetwarzania Danych Osobowych.
• Numeracja pozostałych § ulegnie przesunięciu.
Zmiany dokonane przez Zamawiającego nie wpływają na termin składania i otwarcia ofert tj. 17.07.2020
Zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym.
Zmieniony SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 10.07.20, 13:18
DZP/12PN2020 Zmiała Ogłoszenia, SIWZ, Załacznika nr 4 - Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu
DZP/12PN/2020
INFORMACJA O ZMIANIE Ogłoszenia, SIWZ oraz Załącznika nr 4 do SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/12PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 55120-N-2020 z dnia 26.06.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540118951-N-2020 z dnia 03.07.2020
Ogłoszenie o zmienieogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540122993-N-2020 z dnia 09.07.2020
1. Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia i SIWZ w zakresie:
• Ogłoszenie
IV.6.2) Termin składania ofert:
Jest:
10.07.2020r godzina 10:00
Powinno być:
17.07.2020r godzina 10:00
Warunki otwarcia ofert
Jest:
10.07.2020r godzina 10:30
Powinno być:
17.07.2020r godzina 10:30
Zmiany dokonane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu ulegają także zmianie w SIWZ w rozdz. XXI oraz rozdz. XXIII w przedmiotowym zakresie.
2. Zamawiający informuje o zmianie Załącznika nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, kalkulacja cenowa - w zakresie Listy modułów objętych nadzorem stanowiących kalkulację cenową wykonawcy polegającej na:
• Zmianie opisu pkt 6 przedmiotowej tabeli
jest
Lista modułów Szpitalnego Systemu Informacyjnego InfoMedica/AMMS
- AMMS - EAM
Ilość użytkowników korzystających z danego modułu oprogramowania objętego niniejszą umową
- 1
Powinno być
Lista modułów Szpitalnego Systemu Informacyjnego InfoMedica/AMMS
- AMMS - eZLA
Ilość użytkowników korzystających z danego modułu oprogramowania objętego niniejszą umową
- 1
• Zmianie ilości użytkowników pkt 16 przedmiotowej tabeli
Jest
Lista modułów Szpitalnego Systemu Informacyjnego InfoMedica/AMMS
- InfoMedica/AMMS - Zakażenia Szpitalne
Ilość użytkowników korzystających z danego modułu oprogramowania objętego niniejszą umową
- 6
Powinno być
Lista modułów Szpitalnego Systemu Informacyjnego InfoMedica/AMMS
- InfoMedica/AMMS - Zakażenia Szpitalne
Ilość użytkowników korzystających z danego modułu oprogramowania objętego niniejszą umową
- 3
• Dodaniu pkt 31 w brzmieniu
Lista modułów Szpitalnego Systemu Informacyjnego InfoMedica/AMMS
- mHOSP
Ilość użytkowników korzystających z danego modułu oprogramowania objętego niniejszą umową
- 2
Zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym.
Zmieniony SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 09.07.20, 09:33
DZP/12PN/2020 Zmiana Ogłoszenia - Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu
DZP/12PN/2020
INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA oraz SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/12PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 55120-N-2020 z dnia 26.06.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540118951-N-2020 z dnia 03.07.2020
1. Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia i SIWZ w zakresie:
• Ogłoszenie
IV.6.2) Termin składania ofert:
Jest:
06.07.2020r godzina 10:00
Powinno być:
10.07.2020r godzina 10:00
Warunki otwarcia ofert
Jest:
06.07.2020r godzina 10:30
Powinno być:
10.07.2020r godzina 10:30
Zmiany dokonane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu ulegają także zmianie w SIWZ w rozdz. XXI oraz rozdz. XXIII w przedmiotowym zakresie.
Zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym.
Zmieniony SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia do pobrania TUTAJ
Identyfikator postępowania: 20cde2b7-1d49-4d90-954c-6c4094be6d3d
Autor: admin - Data dodania: 03.07.20, 12:51
DZP/12PN/2020 Ogłoszenie - Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica
w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/12PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 555120-N-2020 z dnia 26.06.2020
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
• Termin wykonania zamówienia/umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy,
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu
Sp. z o.o.” o sygn. DZP/12PN/2020
Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w jednostce Szpitala, reakcja na zgłaszane problemy oraz modyfikacje.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ
2) zaoferują czas reakcji na błąd krytyczny nie dłuższy niż 24 godziny. Czas reakcji na błąd krytyczny będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdziału XXV SIWZ – Kryteria oceny ofert
3) przedstawią zaświadczenie/ dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzające uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych.
4) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
5) podpiszą umowy, których wzór stanowią załączniki nr 7 i 7A do SIWZ,
6) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wglądem w bazę danych Szpitala (np. w trakcie diagnozowania błędów) w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Identyfikator postępowania: 20cde2b7-1d49-4d90-954c-6c4094be6d3d
Autor: admin - Data dodania: 26.06.20, 14:25
DZP/07PN/2020 Ogłoszenie Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania komputerowego INFINITT PACS wraz z aktualizacją bazy danych Oracle
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 10
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania komputerowego INFINITT PACS wraz z aktualizacją bazy danych Oracle
w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z.o.o.
o sygn. DZP/07PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 523435-N-2020 z dnia 13.03.2020
• Liczba zadań –1
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
• Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
• Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
• Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
• Termin wykonania zamówienia/umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy,
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania komputerowego INFINITT PACS wraz z aktualizacją bazy danych Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z.o.o.” o sygn. DZP/07PN/2020
Do zadań Wykonawcy będą należały takie zagadnienia jak:
• udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego
• reakcja na błędy krytyczne polegające na jak najszybszym przywróceniu możliwości prawidłowego działania programu
• wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności
• udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego
• gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności
• aktualizacja bazy danych Oracle do wersji niezbędnej do prawidłowej pracy systemu INFINITT.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
3. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia
2) zaoferują czas reakcji na błąd krytyczny nie dłuższy niż 24 godziny (obsługa błędu w dni robocze w godz. 9:00-17:00). Czas reakcji na błąd krytyczny będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdziału XXV SIWZ – Kryteria oceny ofert
3) przedstawią zaświadczenie/ dokument producenta oprogramowania INFINITT PACS firmy INFINITT Co., Ltd. potwierdzające uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania INFINITT PACS oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych.
4) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,
5) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,
6) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wglądem w bazę danych Szpitala (np. w trakcie diagnozowania błędów) w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
Ogłoszenie do pobrania TUTAJ
SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 13.03.20, 12:35
DZP/03PN/2020 - usługi szkoleniowe pracowników w ramach RPO

DZP/03PN/2020
INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA I SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pt.: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., dla projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - Dobre Zabrze - poprawa ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr wniosku o dofinansowanie WND-RPSL.08.03.02-24-0379/18-002. Sygn. sprawy DZP/03PN/2020
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 512663-N-2020 z dnia 14.02.2020r.
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia ostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540032133-N-2020 z dnia 21.02.2020r.
Zamawiający informuje o zmianie Ogłoszenia i SIWZ w zakresie:
• Ogłoszenie
IV.6.2) Termin składania ofert:
Jest:
24.02.2020r godzina 10:00
Powinno być:
27.02.2020r godzina 10:00
Warunki otwarcia ofert
Jest:
24.02.2020r godzina 10:30
Powinno być:
27.02.2020r godzina 10:30
Zmiany dokonane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu ulegają także zmianie w SIWZ w rozdz. XXI oraz rozdz. XXIII w przedmiotowym zakresie.
Zmiana została zaznaczona kolorem czerwonym.
Zmieniony SIWZ wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 21.02.20, 12:59