Ogłoszenie - najem pomieszczeń
Materiały do pobrania dotyczące powyższego konkursu dostępne TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 25.08.14, 08:24
Inżynier kontraktu - otwarcie ofert
Zabrze, dn. 29.05.2014 r.
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
Ul. MC. Skłodowskiej Curie 10
41-800 Zabrze
Informacja o otwarciu ofert dot. pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
Zamawiający informuje, że w dniu 29.05.2014 r. o godzinie 14,20 odbyło się otwarcie ofert.
Wpłynęły 2 oferty:
1. IPCON Sp. z o.o. w organizacji – LIDER
ul. Agatowa 6
52-214 Wrocław
Europejskie Centrum Technologii Informatycznych i zarządzania ItMed Sp. z o.o.
ul. Inowrocławska 17/18
53-653 Wrocław
2. ECOEN Consult Sp. z o.o.
ul. Centralna 5
42-625 Pyrzowice
Wybrano ofertę nr 2 ze względu na zaproponowaną cenę – kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty była cena.
Autor: admin - Data dodania: 30.05.14, 15:02
Inzynier kontraktu
Zabrze, dnia 26.05.2014 r.
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M.C. Skłodowskiej 10
41-800 Zabrze
Wszyscy Oferenci
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu
w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt 8 ustawy).
I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją Projektu i dotyczących Projektu, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą w formie i terminie obowiązującym Beneficjenta, w trakcie i po zakończeniu realizacji projektu w okresie 5 lat od zakończenia finansowej realizacji projektu;
2) przygotowywanie dokumentów do aneksów do umowy o dofinansowanie;
3) przygotowywanie dokumentów i informowanie Instytucji Zarządzającej o konieczności przesunięcia środków pomiędzy kategoriami wydatków kwalifikowanych;
4) przygotowywania wniosków o dokonanie zmiany w Projekcie, w sytuacji gdyby taka nastąpiła, w terminach i na zasadach obowiązujących Beneficjenta;
5) przygotowywania wniosków z uzasadnieniem o przedłużenie okresu realizacji projektu, w sytuacji gdyby nastąpiła taka potrzeba, w terminach i na zasadach obowiązujących Beneficjenta;
6) przygotowywania dokumentów informujących o zamiarze dokonania zmian prawno - organizacyjnych w statusie Beneficjenta, które miałyby wpływ na realizację Projektu lub osiągnięcie celów i rezultatów;
7) przygotowywania dokumentów informujących o zmianie danych teleadresowych oraz zmianie numerów rachunków bankowych Beneficjenta związanych z realizacją Projektu;
8) przygotowywania dokumentów informujących o wystąpieniu siły wyższej i jej wpływie na realizację Projektu;
9) przygotowywanie dokumentów i informowanie Instytucji Zarządzającej o statusie Beneficjenta jako płatnika podatku VAT oraz o kwalifikowalności podatku VAT w Projekcie;
10) opracowywanie wniosków o płatności zaliczkowe i płatności pośrednie wraz
z wymaganymi załącznikami w formie i terminie wymaganym przez Instytucję Zarządzającą;
11) opracowanie wniosku o płatność końcową wraz z wymaganymi załącznikami w formie
i terminie wymaganym przez Instytucję Zarządzającą;
12) nadzór nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem;
13) nadzór nad realizacją przez Beneficjenta obowiązków informacyjno – promocyjnych zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, nadzór nad promocją projektu;
14) monitorowanie i pomiar wartości wskaźników;
15) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań publicznych,
16) przedstawianie na żądanie Instytucji Zarządzającej lub innych podmiotów upoważnionych przez Instytucję Zarządzającą lub Komisję Europejską wszelkich dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu w wyznaczonym przez nią terminie;
17) monitorowanie prac realizowanych w ramach umów na wykonanie zadań w projekcie,
w szczególności prac realizowanych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji;
18) uczestnictwo w kontrolach projektu;
19) nadzór merytoryczny w zakresie zagadnień informatycznych nad zgodnością realizacji projektu z wymaganiami funkcjonalnymi Zamawiającego, w szczególności nadzór nad pracami zleconymi Generalnemu Wykonawcy Inwestycji;
20) nadzór merytoryczny w zakresie zagadnień informatycznych nad instalacją i konfigurację sprzętu serwerowego, sieciowego i komputerowego, w szczególności nadzór nad pracami w tym zakresie zleconymi Generalnemu Wykonawcy Inwestycji;
21) nadzór nad dokumentowaniem realizacji projektu (dokumentacja projektowa oraz techniczna), w szczególności nadzór nad pracami w tym zakresie zleconymi Generalnemu Wykonawcy Inwestycji
22) nadzór nad terminowością realizacji projektu z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego,
23) raportowanie na bieżąco o incydentach i problemach w trakcie realizacji projektu;
24) prowadzenie rejestru zdarzeń projektowych indywidualnie ze strony Zmawiającego;
25) założenie, prowadzenie i aktualizowanie rejestru ryzyk projektowych indywidualnie
ze strony Zmawiającego;
26) koordynacja zadań realizowanych w ramach projektu tak aby wykluczyć konflikty pomiędzy poszczególnymi wykonawcami grup zadań;
27) koordynacja i nadzór testów odbiorczych poszczególnych grup zadań oraz całości projektu.
Inżynier kontraktu będzie pełnił funkcję nadzorczą i koordynującą w stosunku
do Generalnego Wykonawcy. Do podstawowych zadań Generalnego Wykonawcy Inwestycji będzie należało:
1) przygotowanie planu projektu;
2) opracowanie analizy przedwdrożeniowej, specyfikacji wymagań oraz projektu funkcjonalnego;
3) dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i komputerowego w tym development .
4) dostawa licencji oprogramowania;
5) wdrożenie oprogramowania;
6) wykonywanie bieżących modyfikacji systemu podczas wdrożenia;
7) przygotowanie planu testów i scenariuszy testowych, przygotowanie systemu do testów zgodnie z scenariuszami testów;
8) przeprowadzenie szkoleń;
9) przygotowanie dokumentacji technicznej i odbiorczej;
10) opracowanie projektu technicznego;
11) przygotowanie dokumentacji użytkownika – opisanie wszystkich udostępnionych funkcjonalności systemu, dedykowanych użytkownikowi końcowemu.
12) przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
13) odbiór systemu - podpisanie protokołów zakończenia projektu.
Przedmiotem projektu jest dostosowanie infrastruktury informatycznej Zamawiającego /sprzętowej i programowej/ do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązkami określonymi w Ustawie z dnia 28 kwietnia 2011r. o systemie informacji
w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113 poz.657) oraz jej dostosowanie do założeń projektu P2 „Platforma udostępniania on-line przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych” i projektu P1 „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych”.
Dostosowanie infrastruktury w związku z projektem pozwoli na udostępnienie podstawowych funkcji platformy e-Zdrowie, takich jak: obsługa Elektronicznego Rekordu Pacjenta (EHR), e-Recept, rejestracji on-line, elektronicznego skierowania, internetowego konta pacjenta oraz wymiana elektronicznych zwolnień lekarskich itp. Powyższe pozwoli na skuteczniejsze włączenie pacjenta w proces leczenia oraz na obniżenie kosztów i kompleksowe monitorowanie, w czasie rzeczywistym, udzielanych świadczeń zdrowotnych.
Całkowita wartość projektu wynosi 2 470 209,00 PLN
Okres realizacji Projektu: 01.07.2014-31.05.2015
II. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3) posiadania udokumentowanego doświadczenia (referencje) w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Projektu w realizacji projektów informatycznych i e-usług wdrażanych przy współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania doświadczenia w zakresie świadczenia usług. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej 2 usług polegających na zarządzaniu projektem informatycznym lub teleinformatycznym o wartości każdego projektu minimum 2.000.000,00 PLN brutto, w charakterze Inżyniera Kontraktu/ Menedżera Projektu/ Inwestora Zastępczego.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wykwalifikowanej i doświadczonej kadry. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami:
1) Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu posiadający: wykształcenie wyższe techniczne, minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, doświadczenie w nadzorowaniu i/ lub zarządzaniu co najmniej 1 projektem informatycznym lub teleinformatycznym o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto oraz posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie PRINCE Foundation lub równoważny;
2) Ekspert ds. Prawnych – Prawnik (Radca prawny/ adwokat) posiada wykształcenie wyższe, ma uprawnienia radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego, posiada doświadczenie zawodowe jako radca prawny/ adwokat/ prawnik zagraniczny polegające co najmniej na rocznej, kompleksowej obsłudze prawnej co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych równoważnych zewnętrznych źródeł finansowania, posiada doświadczenie zawodowe jako radca prawny/ adwokat/ prawnik zagraniczny polegające na udziale w co najmniej 1 projektach z obszaru informatyki lub teleinformatyki;
3) Specjalista ds. zamówień publicznych – posiada wykształcenie wyższe, posiada doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu w imieniu Zamawiającego co najmniej 2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równych lub powyżej kwot ustalonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;
4) Ekspert specjalista ds. rozliczeń – co najmniej 1 osoba, odpowiedzialna za właściwe przygotowanie rozliczenia projektu, dokonywanie właściwego opisu dokumentacji finansowej jak i merytorycznej projektu, posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, mająca biegłą znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, posiadająca doświadczenie w zakresie rozliczania co najmniej 2 projektów, o wartości całkowitej co najmniej 2 000.000,00 PLN każdy, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych równoważnych zewnętrznych źródeł finansowania;
5) Ekspert ds. systemów informatycznych – co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata na stanowisku zarządzającego/koordynującego zespołem analityków/ architektów/ programistów/ informatyków oraz posiadająca doświadczenie w co najmniej 1 projekcie informatycznym lub teleinformatycznym o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie świadczenia usług Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wykwalifikowanej i doświadczonej kadry Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności.
5. Uwaga! Szpital Specjalistyczny w Zabrzu podtrzymuje warunki udziału w postępowaniu umieszczone na stronie internetowej Szpitala jako zapytania
i równocześnie odpowiedzi skierowane do Zamawiającego w pierwszej edycji postępowania (patrz: www.klinika-zabrze.med.pl, zakładka: ogłoszenia)
IV. Dokumenty wymagane:
• formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
• oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• referencje jednostek w których pełniono funkcje Inżyniera Projektu w realizacji projektów informatycznych i e-usług wdrażanych w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych
Termin wykonania zamówienia:
• Wykonawca zobowiąże się wykonywać przedmiot niniejszej umowy od momentu jej podpisania do czasu rzeczowego zakończenia i finansowego rozliczenia projektu.
Informacje dodatkowe:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub załączników. Pytania Wykonawców powinny być przesyłane drogą mailową na adres: dzial.techniczny@klinika-zabrze.med.pl lub telefonicznie Działem Techniczno-Eksploatacyjnym w godzinach 8:30 - 14:30. Tel. 32-373-23-26, 32-373-23-92, 32-373-23-03
Zgodnie z Wytycznymi IZ RPO WSL w sprawie udzielania zamówień dla projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, dla zamówień których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty ustalonej w art. 4 pkt 8. ustawy Pzp, przy wyłanianiu wykonawcy dla usług, w ramach realizowanego Projektu - Beneficjent jest zobowiązany w szczególności do wyboru wykonawcy w oparciu o najbardziej korzystną ekonomicznie ofertę
Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, zgodne z warunkami określonymi w niniejszym Zapytaniu i nie zostały odrzucone, przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- Cena (C) waga - 100 %
Kryterium ocenione będzie wg następującego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 pkt
Cbad
gdzie:
C - liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium CENA
Cmin - najniższa cena spośród ofert
Cbad - cena oferty badanej
Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M.C. Skłodowskiej 10
41-800 Zabrze
Osobiście: sekretariat /budynek administracji/,
e-mail: dzial.techniczny@klinika-zabrze.med.pl,
lub Fax: 32-373-23-96
do dnia 29.05.2014r. do godz. 14:00
1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
2 O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z danych zawartych w ofercie.
W załączeniu:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
2. Wykaz zrealizowanych projektów - załącznik nr 2
3. Wykaz osób które będą brały udział w realizowanym projekcie - załącznik nr 3
Formularze dostępne do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 27.05.14, 13:53
Inżynier kontraktu- unieważnienie
Zabrze 26.05.2014
Wszyscy oferenci
Informacja dotycząca rozstrzygnięcia konkursu na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt 8 ustawy).
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu informuje, że żadna ze złożonych ofert nie spełnia wymogów zawartych w zaproszeniu do złożenia ofert na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej”.
W związku z powyższym konkurs zostanie ogłoszony powtórnie.
Autor: admin - Data dodania: 27.05.14, 13:49
Inżynier kontraktu - informacje o wpłynięciu ofert
Informacja o wpłynięciu ofert
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w -projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
W dniu 15 maja 2014 do godz. 10.00 wpłynęły następujące oferty:
1/ECOEN CONSULT Sp. z o.o.
Pyrzowice ul. Centralna 5, 42-625 Ożarowice
Cena netto oferty 79 000,00 zł
Podatek VAT 18 170,00 zł
Cena brutto oferty 97 170,00 zł
2/EROCON Sp. z o.o.
Warszawa ul. Płowiecka 105/107
Cena netto oferty 66 500,00 zł
Podatek VAT 15 295,00 zł
Cena brutto oferty 81 795,00 zł
3/IPCON Sp. z o.o.
Cena netto oferty 78 500,00 zł
Podatek VAT 18 055,00 zł
Cena brutto oferty 96 555,00 zł
Oferty zostaną sprawdzone pod względem wymagań zaproszenia.
Autor: admin - Data dodania: 21.05.14, 08:21
Inżynier kontraktu - pytania i odpowiedzi
Zabrze 14.05.2014 r.
Dot. Zaproszenie do złożenia ofert.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w -projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działąnie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
Pytania:
„Wg pkt I okres realizacji zawiera się w przedziale czasowym VII 2014 – V 2015, tj. 11 miesięcy. Proszę o informację, czy wskazany okres odnosi się wyłącznie do rzeczowej realizacji , gdyż z dalszej części zapytania wynika, że czas trwania projektu wynosi 14 miesięcy”.
Odp. Okres zatrudnienia Inżyniera Kontraktu od dnia 01.06.2014 r. do czasu rzeczowego zakończenia i finansowego rozliczenia projektu (przewidywany czas około 14 m-cy).
„Z zapytania wynika, że ofertę należy złożyć na wzorze stanowiącym załącznik nr 1, przy czym nie udostępniono tego załącznika. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udostępnienie tego dokumentu oraz, jeśli Zamawiający przewidział, pozostałych oświadczeń do oferty”.
Odp. Załącznik nr 1,2,3 zostały umieszczone na stronie internetowej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu.
„Prosimy o potwierdzenie, że do wykazu osób wykonujących zamówienie nie należy załączać referencji”.
Odp. Potwierdzam, że do wykazu osób wykonujących zamówienie nie należy załączać referencji.
„Z przedmiotu zamówienia nie wynika jasno zakres zadań eksperta ds. prawnych. Znajduję się natomiast informacja o konieczności przygotowania dokumentów o zamiarze dokonania zmian prawno-organizacyjnych. Prosimy o potwierdzenie, że dokonanie ww. w statusie Zamawiającego nie będzie leżało w gestii eksperta ds. prawnych”.
Odp. W gestii Eksperta ds. prawnych będzie należało przygotowanie dokumentów informujących o zamiarze dokonania zmian prawno-organizacyjnych w statusie Beneficjenta, które miałyby wpływ na realizację Projektu lub osiągnięcie celów i rezultatów.
„Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udostępnienie wzoru umowy”.
Odp. Umowa zostanie przekazana wyłonionemu Wykonawcy po rozstrzygnięciu Konkursu.
Autor: admin - Data dodania: 14.05.14, 20:16
Inżynier kontraktu - pytania i odpowiedzi
Dot. zaproszenia do złożenia ofert .
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
„Czy Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie referencje dot. projektów prowadzonych
w ramach RPO woj. śląskiego, czy dopuszczalne są również inne Programy z perspektywy finansowej 2007-2013 np. PO IG?”
Odp: TAK
„Jeśli tak, czy możliwym jest udokumentowanie projektów wg prowadzonych programów, których łączna suma budżetów przewyższa wskazany w zapytaniu ofertowym próg 2 mln zł brutto?”
Odp: NIE
Autor: admin - Data dodania: 13.05.14, 16:24
Inżynier kontraktu - pytania i odpowiedzi
Dot. zaproszenia do złożenia ofert .
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
„Czy Zamawiający dopuszcza złożenia wykazu projektów realizowanych
przez Wykonawcę bądź Członka Konsorcjum jako Beneficjenta środków
unijnych realizowanych wewnątrz spółki, tzw. "referencje wewnętrzne"
(samego siebie)?”
Odp. TAK
Autor: admin - Data dodania: 13.05.14, 16:23
Inzynier kontraktu - pytania i odpowiedzi
Dot. zaproszenia do złożenia ofert .
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
II. punkt 3) :
a) Udokumentowanie posiadanego doświadczenia tzw. referencje powinny
dotyczyć tylko i wyłącznie praktyk w ramach RPO WSL 2007-2013 czy
Zamawiający dopuszcza przedstawienie referencji z innych Programów na
lata 2007-2013?
Referencje dotyczą praktyk dla RPO –Regionalnego Programu Operacyjnego dla całego kraju.
b) W przypadku, gdy Oferent składa ofertę wspólną przez wykonawców w
ramach konsorcjum, czy może wykazać się referencjami Członków
Konsorcjum, czy wyłącznie Lidera?
Odp.TAK
c) Czy Wykonawca może przedstawić referencje dotyczące doświadczenia
podwykonawcy, przy jednoczesnym założeniu, iż firma ta nie występuje z
Oferentem w konsorcjum?
Odp.NIE
Autor: admin - Data dodania: 13.05.14, 16:20
inżynier kontraktu - przesunięcie terminu
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu w związku z przesłaną prośbą o przesunięcie do końca bieżącego tygodnia tj. do dnia 16.05.2014 r. terminu składania ofert w ramach postępowania na usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie „Uruchomienie e-usługi w Szpital Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” informuje, że Zamawiający zgadza się na przedłużenie terminu składania ofert do dnia 15.05.2014 r. do godz. 10.00.
Autor: admin - Data dodania: 12.05.14, 17:55
Zaproszenie do złożenia oferty - inżynier kontraktu
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M.C. Skłodowskiej 10
41-800 Zabrze
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pod nazwą „Uruchomienie e-usługi w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu na bazie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne RPO WSL na lata 2007-2013.
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt 8 ustawy).
I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją Projektu i dotyczących Projektu, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą w formie i terminie obowiązującym Beneficjenta, w trakcie i po zakończeniu realizacji projektu w okresie 5 lat od zakończenia finansowej realizacji projektu;
2) przygotowywanie dokumentów do aneksów do umowy o dofinansowanie;
3) przygotowywanie dokumentów i informowanie Instytucji Zarządzającej o konieczności przesunięcia środków pomiędzy kategoriami wydatków kwalifikowanych;
4) przygotowywania wniosków o dokonanie zmiany w Projekcie, w sytuacji gdyby taka nastąpiła, w terminach i na zasadach obowiązujących Beneficjenta;
5) przygotowywania wniosków z uzasadnieniem o przedłużenie okresu realizacji projektu, w sytuacji gdyby nastąpiła taka potrzeba, w terminach i na zasadach obowiązujących Beneficjenta;
6) przygotowywania dokumentów informujących o zamiarze dokonania zmian prawno - organizacyjnych w statusie Beneficjenta, które miałyby wpływ na realizację Projektu lub osiągnięcie celów i rezultatów;
7) przygotowywania dokumentów informujących o zmianie danych teleadresowych oraz zmianie numerów rachunków bankowych Beneficjenta związanych z realizacją Projektu;
8) przygotowywania dokumentów informujących o wystąpieniu siły wyższej i jej wpływie na realizację Projektu;
9) przygotowywanie dokumentów i informowanie Instytucji Zarządzającej o statusie Beneficjenta jako płatnika podatku VAT oraz o kwalifikowalności podatku VAT w Projekcie;
10) opracowywanie wniosków o płatności zaliczkowe i płatności pośrednie wraz z wymaganymi załącznikami w formie i terminie wymaganym przez Instytucję Zarządzającą;
11) opracowanie wniosku o płatność końcową wraz z wymaganymi załącznikami w formie i terminie wymaganym przez Instytucję Zarządzającą;
12) nadzór nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem;
13) nadzór nad realizacją przez Beneficjenta obowiązków informacyjno – promocyjnych zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, nadzór nad promocją projektu;
14) monitorowanie i pomiar wartości wskaźników;
15) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań publicznych,
16) przedstawianie na żądanie Instytucji Zarządzającej lub innych podmiotów upoważnionych przez Instytucję Zarządzającą lub Komisję Europejską wszelkich dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu w wyznaczonym przez nią terminie;
17) monitorowanie prac realizowanych w ramach umów na wykonanie zadań w projekcie, w szczególności prac realizowanych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji;
18) uczestnictwo w kontrolach projektu;
19) nadzór merytoryczny w zakresie zagadnień informatycznych nad zgodnością realizacji projektu z wymaganiami funkcjonalnymi Zamawiającego, w szczególności nadzór nad pracami zleconymi Generalnemu Wykonawcy Inwestycji;
20) nadzór merytoryczny w zakresie zagadnień informatycznych nad instalacją i konfigurację sprzętu serwerowego, sieciowego i komputerowego, w szczególności nadzór nad pracami w tym zakresie zleconymi Generalnemu Wykonawcy Inwestycji;
21) nadzór nad dokumentowaniem realizacji projektu (dokumentacja projektowa oraz techniczna), w szczególności nadzór nad pracami w tym zakresie zleconymi Generalnemu Wykonawcy Inwestycji
22) nadzór nad terminowością realizacji projektu z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego,
23) raportowanie na bieżąco o incydentach i problemach w trakcie realizacji projektu;
24) prowadzenie rejestru zdarzeń projektowych indywidualnie ze strony Zmawiającego;
25) założenie, prowadzenie i aktualizowanie rejestru ryzyk projektowych indywidualnie ze strony Zmawiającego;
26) koordynacja zadań realizowanych w ramach projektu tak aby wykluczyć konflikty pomiędzy poszczególnymi wykonawcami grup zadań;
27) koordynacja i nadzór testów odbiorczych poszczególnych grup zadań oraz całości projektu.
Inżynier kontraktu będzie pełnił funkcję nadzorczą i koordynującą w stosunku do Generalnego Wykonawcy. Do podstawowych zadań Generalnego Wykonawcy Inwestycji będzie należało:
1) przygotowanie planu projektu;
2) opracowanie analizy przedwdrożeniowej, specyfikacji wymagań oraz projektu funkcjonalnego;
3) dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i komputerowego w tym development .
4) dostawa licencji oprogramowania;
5) wdrożenie oprogramowania;
6) wykonywanie bieżących modyfikacji systemu podczas wdrożenia;
7) przygotowanie planu testów i scenariuszy testowych, przygotowanie systemu do testów zgodnie z scenariuszami testów;
8) przeprowadzenie szkoleń;
9) przygotowanie dokumentacji technicznej i odbiorczej;
10) opracowanie projektu technicznego;
11) przygotowanie dokumentacji użytkownika – opisanie wszystkich udostępnionych funkcjonalności systemu, dedykowanych użytkownikowi końcowemu.
12) przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
13) odbiór systemu - podpisanie protokołów zakończenia projektu.
Przedmiotem projektu jest dostosowanie infrastruktury informatycznej Zamawiającego /sprzętowej i programowej/ do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązkami określonymi w Ustawie z dnia 28 kwietnia 2011r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113 poz.657) oraz jej dostosowanie do założeń projektu P2 „Platforma udostępniania on-line przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych” i projektu P1 „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych”.
Dostosowanie infrastruktury w związku z projektem pozwoli na udostępnienie podstawowych funkcji platformy e-Zdrowie, takich jak: obsługa Elektronicznego Rekordu Pacjenta (EHR), e-Recept, rejestracji on-line, elektronicznego skierowania, internetowego konta pacjenta oraz wymiana elektronicznych zwolnień lekarskich itp. Powyższe pozwoli na skuteczniejsze włączenie pacjenta w proces leczenia oraz na obniżenie kosztów i kompleksowe monitorowanie, w czasie rzeczywistym, udzielanych świadczeń zdrowotnych.
Całkowita wartość projektu wynosi 2 470 209,00 PLN
Okres realizacji Projektu: 01.07.2014-31.05.2015
II. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3) posiadania udokumentowanego doświadczenia (referencje) w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Projektu w realizacji projektów informatycznych i e-usług wdrażanych przy współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania doświadczenia w zakresie świadczenia usług. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej 2 usług polegających na zarządzaniu projektem informatycznym lub teleinformatycznym o wartości każdego projektu minimum 2.000.000,00 PLN brutto, w charakterze Inżyniera Kontraktu/ Menedżera Projektu/ Inwestora Zastępczego.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wykwalifikowanej i doświadczonej kadry. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami:
1) Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu posiadający: wykształcenie wyższe techniczne, minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, doświadczenie w nadzorowaniu i/ lub zarządzaniu co najmniej 1 projektem informatycznym lub teleinformatycznym o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto oraz posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie PRINCE Foundation lub równoważny;
2) Ekspert ds. Prawnych – Prawnik (Radca prawny/ adwokat) posiada wykształcenie wyższe, ma uprawnienia radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego, posiada doświadczenie zawodowe jako radca prawny/ adwokat/ prawnik zagraniczny polegające co najmniej na rocznej, kompleksowej obsłudze prawnej co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych równoważnych zewnętrznych źródeł finansowania, posiada doświadczenie zawodowe jako radca prawny/ adwokat/ prawnik zagraniczny polegające na udziale w co najmniej 1 projektach z obszaru informatyki lub teleinformatyki;
3) Specjalista ds. zamówień publicznych – posiada wykształcenie wyższe, posiada doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu w imieniu Zamawiającego co najmniej 2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równych lub powyżej kwot ustalonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;
4) Ekspert specjalista ds. rozliczeń – co najmniej 1 osoba, odpowiedzialna za właściwe przygotowanie rozliczenia projektu, dokonywanie właściwego opisu dokumentacji finansowej jak i merytorycznej projektu, posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, mająca biegłą znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, posiadająca doświadczenie w zakresie rozliczania co najmniej 2 projektów, o wartości całkowitej co najmniej 2 000.000,00 PLN każdy, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych równoważnych zewnętrznych źródeł finansowania;
5) Ekspert ds. systemów informatycznych – co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata na stanowisku zarządzającego/koordynującego zespołem analityków/ architektów/ programistów/ informatyków oraz posiadająca doświadczenie w co najmniej 1 projekcie informatycznym lub teleinformatycznym o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie świadczenia usług Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wykwalifikowanej i doświadczonej kadry Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności.
5. W celu potwierdzenia warunków nr II.4 Wykonawca przedstawia oświadczenie.
6. W celu potwierdzenia warunku nr II. 5 Wykonawca przedstawia oświadczenie.
IV. Dokumenty wymagane:
• formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
• oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• referencje jednostek w których pełniono funkcje Inżyniera Projektu w realizacji projektów informatycznych i e-usług wdrażanych w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych
Termin wykonania zamówienia:
• Wykonawca zobowiąże się wykonywać przedmiot niniejszej umowy od momentu jej podpisania do czasu rzeczowego zakończenia i finansowego rozliczenia projektu. Przewidywany czas trwania projektu 14 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub załączników. Pytania Wykonawców powinny być przesyłane drogą mailową na adres: dzial.techniczny@klinika-zabrze.med.pl lub telefonicznie Działem Techniczno-Eksploatacyjnym w godzinach 8:30 - 14:30. Tel. 32-373-23-26, 32-373-23-92, 32-373-23-03
Zgodnie z Wytycznymi IZ RPO WSL w sprawie udzielania zamówień dla projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, dla zamówień których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty ustalonej w art. 4 pkt 8. ustawy Pzp, przy wyłanianiu wykonawcy dla usług, w ramach realizowanego Projektu - Beneficjent jest zobowiązany w szczególności do wyboru wykonawcy w oparciu o najbardziej korzystną ekonomicznie ofertę
Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, zgodne z warunkami określonymi w niniejszym Zapytaniu i nie zostały odrzucone, przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- Cena (C) waga - 100 %
Kryterium ocenione będzie wg następującego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 pkt
Cbad
gdzie:
C - liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium CENA
Cmin - najniższa cena spośród ofert
Cbad - cena oferty badanej
Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M.C. Skłodowskiej 10
41-800 Zabrze
Osobiście: sekretariat /budynek administracji/,
e-mail: dzial.techniczny@klinika-zabrze.med.pl,
lub Fax: 32-373-23-96
do dnia 12.05.2014r. do godz. 14:00
1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
2 O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z danych zawartych w ofercie.
Formularz ofertowy, wykaz osób i projektów dostępny do pobrania TUTAJ
Autor: admin - Data dodania: 09.05.14, 13:52
Ogłoszenie - nabór pracowników
Zabrze, dnia 15.10.2013r
OGŁOSZENIE
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M.C.Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze
Na podstawie Procedury naboru pracowników na wolne stanowiska w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu
Poszukuje kandydata na stanowisko;
1) Nazwa stanowisko , komórka organizacyjna:2) Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- pielęgniarka
- Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
Wykonywanie wszystkich czynności z zakresu pielęgniarstw W Klinicznych Oddział Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu w tym m. in:
- Przyjmowanie pacjenta w oddział,
- Przygotowywanie pacjenta do badania lub zabiegu, obserwacja pacjenta po zabiegu,
- Na zlecenie lekarz podawanie leków, wykonywanie iniekcji, wlewów dożylnych itp.,
- Wykonywanie wszelkich czynności pielęgniarskich przy pacjencie,
- Prowadzenie stosownej dokumentacji medycznej,
3) Wymagane kwalifikacje:4) Kwalifikacje dodatkowe:
- Wykształcenie średnie medyczne lub wyższe kierunek – pielęgniarstwo,
- Staż pracy – min 1 rok,
- Prawo wykonywania zawodu,
5) Wykaz dokumentów:
- list motywacyjny, /podanie/ +CV z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101,poz. 926 z póź.zm)”
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie,
- Kwestionariusz personalny: do odbioru w Dziale Pracowniczym,
- Nr telefonu kontaktowego,
6) Termin i miejsce składania ofert,Kandydaci spełniający wymagani, będą powiadamiani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty można składać osobiście do sekretariatu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu w zaklejonej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko pielęgniarki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu.
- Lub przesłać poczta na adres: Szpital Specjalistyczny, 41-800 Zabrze, ul. M.C.Skłodowskiej 10,
- Termin składania ofert upływa: bezterminowo,
Autor: admin - Data dodania: 14.02.14, 10:44